Titan Oil

Titan Oil

Titan Oil Info

Produk inovatif untuk lelaki ini hanya mengandungi herba semula jadi. Disebabkan oleh kesan sinergi yang dihasilkan oleh semua herba-herba ini, Titan Oil mempunyai keupayaan luar biasa untuk membesar dan menguatkan zakar lelaki.

Kelebihan Titan Oil

  1. Melancarkan peredaran darah
  2. Mengembangkan otot zakar
  3. Membantu menambah saiz zakar
  4. Mengeraskan zakar
  5. Menegangkan zakar ke tahap maksimum
  6. Melembutkan kulit zakar

Titan Oil Suggested Use

  1. Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman.
  2. Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.
  3. Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali.
  4. Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut. Ulang 21 kali.
  5. Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.Buat 7 kali.
  6. Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

Barang Sampai Baru Bayar

Aku telah berniaga online sejak 2007. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual ubat kuat. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller lain yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau wasap aku barang2 kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke driver yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Aku guna J&T atau Ninjavan untuk COD ni. Jadi ada caj RM10 untuk servis COD ni tau. Kalau bank transfer aku bagi free pos je tapi untuk COD tak boleh la free pos wei. Famili aku pun nak cuti-cuti kat cameron highland.

Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah. Lagi satu Sabah dan Sarawak aku dah tak buat COD. Ramai sangat Joy Buyer yang menyebabkan aku kerugian.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

Titan Oil Shipping

Bila tuan membuat pesanan Titan Oil dengan kami, pesanan tuan akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa kami pos. Order hari selasa, hari rabu pos. Jika order hari sabtu atau ahad, kami akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah dengan order tuan, kami akan wasap tuan semula.

Semua urusan penghantaran adalah melalui JnT, NinjaVan atau Poslaju.

Titan Oil yang tuan beli akan ambil masa 1-3 hari bekerja untuk sampai ke tangan tuan bagi bandar-bandar besar seperti KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Sekiranya tuan tidak setuju dengan cara kerja kami atau urgent nak barang, tolong jangan order dengan kami. Kadang-kadang kelewatan berlaku berpunca dari kurier dan ianya diluar kawalan kami.

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp dengan mengunakan perkataan yang sopan. Harap tuan faham bahawa kami hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Kami takkan kencing/tipu pelanggan kami. Kami dah lama berniaga sejak 2007 lagi sebelum lazada/shopee wujud lagi. Kalau betul ada kesilapan dari pihak kami, kami akan bertanggungjawab.

Dan harap bersabar jika whatsapp tuan lambat dibalas. Kami juga manusia yang perlukan tidur, rehat dan makan.